De vordering klopt niet!
Ik heb al betaald
U heeft van ons een brief ontvangen over een betalingsachterstand, maar u heeft al betaald!
Het is dan belangrijk dat u direct de volgende gegevens bij ons aanlevert:
- Welk bedrag heeft u betaald?
- Wanneer heeft u betaald?
- Op welk bankrekeningnummer heeft u betaald?
- Welk betalingskenmerk heeft u vermeld?
Ik heb een ander bezwaar
Het kan zijn dat u het niet eens bent met de vordering. U betwist de zaak omdat:
- Het contract bij de sportschool al is beëindigd
- Uw aannemer slecht werk heeft geleverd
- U geen spullen heeft besteld
- Uw auto slecht is gerepareerd
- Uw huurwoning gebreken vertoont
- Et cetera
Geef uw bezwaren zo spoedig mogelijk aan ons door, zodat we deze met de schuldeiser kunnen bespreken.
Wij zullen vervolgens uw melding beoordelen en u van de uitslag op de hoogte brengen. Samen met u proberen we tot een passende oplossing te komen.
Komen we er samen niet uit?
In dat geval advieseren wij u om juridische bijstand te vragen. Bijvoorbeeld bij een advocaat of het Juridischloket.