Klachtenregeling

Wij doen ons best onze werkzaamheden zorgvuldig uit te voeren. Toch kan er wel eens iets misgaan. Wij stellen het op prijs als u ons daarvan op de hoogte stelt. Samen kunnen we dan werken aan een oplossing.

Samen lossen we het op!

Wij proberen onze dienstverlening voortdurend te optimaliseren. Bent u ergens minder tevreden over? Laat het ons weten!

Vermeer Gerechtsdeurwaarders neemt alle klachten uiterst serieus. Aan de hand van uw klacht kunnen we wellicht onze dienstverlening verbeteren.

Indien u een klacht heeft over een gerechtsdeurwaarder of medewerker, dan horen wij dit graag. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht en wordt deze in behandeling genomen.  Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.

Voor het indienen van de klacht kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier

Klachtenformulier

Bent u het niet eens met de uitkomst van onze reactie, dan kunt u een klacht indienen bij De Kamer voor gerechtsdeurwaarders in Amsterdam. Op de website van de KBvG vindt u een beschrijving van de procedure en de adresgegevens van de Kamer voor gerechtsdeurwaarders. Tevens kunt u met uw klacht terecht bij de Nationale Ombudsman.

Vermeer handelt uw klachten af volgens de door haar gehanteerde klachtenregeling hieronder:

Klachtenregeling

Vermeer Gerechtsdeurwaarders - Vordering indienen
Vermeer Gerechtsdeurwaarders

Vordering indienen

Binnen 5 minuten geregeld, 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar!